INNLEGG - HTML/MALER spacelord -


ditt navn her



I feel good!

2013-02-18 @ 18:54:54 i Som vanligt.
Åh vad härligt allt är just nu!
Har börjat beta av massa skoluppgifter som har legat på hög. Fått svar på ett mejl som gjorde mig lättad, räddade min dag!
Har nyss ätit hemmagjord pytt i panna och stekt ägg, har vant mig lite vid smaken och konsistensen på äggen nu. Haha.
Denna kväll ska jag spendera framför TV:n med mor min och kolla på top model samt project runway. Följer båda serierna slaviskt. Ska även ta och kolla i olika brochyrer på högskolor som jag plockade med mig hem från Saco mässan. Har fortfarande inte kollat igen dom...mässan var i november. Bra där Mathilda.

Nu ska jag sluta tråka ut er med mitt skrivande.
Fortsätt kolla in min blogg dagligen, kommer lite inlägg när man minst anar det.

Legg igjen en beskjed!