INNLEGG - HTML/MALER spacelord -


ditt navn her



my loving heart, lost in the dark.

2012-03-02 @ 17:45:04 i Som vanligt.
I sommar ska jag på Sweden rock, spendera sommarkvällar med härliga personer, njuta av min sista sommar som omyndig.

Jag längtar till sweden rock, sommaren, min arton årsdag m.m
Bästa maten kina mat.
Jag skulle vilja resa till alla kontinenter.

Jag läser just nu ingenting.
Jag trillar för ingenaning i nuläget.
Jag är beroende av koffein, att skratta, sömn.
Bästa band/artist just nu Skid row, Mötley Crüe, Bon Jovi.
Jag ångestar över ganska ycket för tillfället.
Jag önskar att allt skulle vara som jag vill att det ska vara.
Mitt bästa ämne i skolan allt med musik...typ, inte gemu.



Jag tittar helst på film.
I helgen ska jag göra ingenting.
Kvällar tillbringar jag helst helst i min säng.
Jag skulle behöva bättre självförtroende, bättre självkänsla och en kopp kaffe.
hittade frågorna här

Legg igjen en beskjed!