INNLEGG - HTML/MALER spacelord -


ditt navn her



se förvirrad ut.

2012-02-21 @ 20:18:52 i Som vanligt.
fick lite koregrafi till 9 yo 5 idag. ska gå runt, kasta papper, sitta på ett bord, stå på ett bord och sedan gå ner från bordet. låter intresant va?

fick hem ett paket från min bokklubb. fan va töntigt det låter med bokklubb? men jag är med i en iaf.
det var en bok vid namn "en sån där vidrig bok där mamman dör" ganska bra faktiskt, läste ut den på 2 timmar.
fick även med en film, jag saknar dig,mycket bättre än jag förväntat mig. grät som ett litet barn emellanåt. kan bero på att jag inte har gråtit på ett tag.

ska snart ta och äta min semla, kolla på några avsnitt av one tree hill, plugga naturkunskap och sedan sova.
de här är tamefan det längsta blogginlägget jag har skrivit på länge. hmm undrar vad det kan bero på?
nej nu ska springa ner och hämta min semla.
poss.

Legg igjen en beskjed!